10 Mart 2016 Perşembe

“Her insan iki insandır, biri karanlıkta uyanık diğeri ise aydınlıkta uykudadır.” // Halil Cibran

“Her insan iki insandır, biri karanlıkta uyanık diğeri ise aydınlıkta uykudadır.” // Halil Cibran

12800317_10153428311482644_7699848910147794223_n
“Her insan iki insandır, biri karanlıkta uyanık diğeri ise aydınlıkta uykudadır.” // Halil Cibran
“Edebiyatta örnek aldığım insandır Halil Cibran…Onun gibi yazdım yazılarımı, şiirleri, yıllarca beklettim, pişirdim, hamlığını geçirdim tarihin süzgecinden… Halil Cibran özelliği şudur; yazdıklarını her yıl yeniden okur, ve o günkü aklıyla yeniden günceller yeniden yazardı. İşte bu muhteşem sözler o çabanın eseriydi. Aynı yöntemi 45 yıllık yaşantımın ilk 7 yılı hariç tamamına onun gibi yaşayarak, yazarak sığdırdım. Ürdünlü bir yazardır. Ermiş adlı eseri baş yapıttır. ” // Önder Karaçay

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder