22 Mart 2016 Salı

Eşsiz // Zor Günlerin Mensur Şiirleri // Önder Karaçay

Eşsiz // Zor Günlerin Mensur Şiirleri // Önder Karaçay

588b8054-ff3f-4b89-b5e3-36482dcc1162
Eşsiz // Zor Günlerin Mensur Şiirleri // Önder Karaçay
“13-19 Ocak 2016 tarihleri arasında İstanbul merkezli Nuh tufanının kopmaya başladığı yerde Mahşer Tufanı koptu. 6 günde dünya ilk ruhuna kavuştu. Dünyadaki fitne ve fesat üreterek zalimlik yapan tüm zorbalar ve işbirlikçileri canlı helak olarak Firavun sonrası son ibreti yaşadılar. İşsiz şair yazdığı sır kitap Mobbing Bank Türk Fırtınası kitabıyla bu sırrı hem yaşadı, hem yaşattı, hem dünyaya ve insanlığa duyurdu.” // Önder Karaçay
Nefsimi soyunduğum günden bugüne,
Ne çok şey değişti, hayatımda!
Eşsiz kaldım, işsiz kaldığım gibi…
Çorabımın diğer tekini de evlendiğim günden buna,
Bulamaz olmuştum.
Hala bulamıyorum,
Çorabımın teki de benim gibi,
Eşsiz kaldı.
İnsanlığın ideoloji olmadığını açıkladım,
İdeologlar işsiz kaldı.
Din tüccarın elinden çıktı,
Cami siyaseti işsiz kaldı.
Maddi değer putu yıkıldı,
Liboş takımı işsiz kaldı.
Atatürk’ün ruhunu dört Türk’ün ruhuyla giydim,
O büyük dahinin fikri yine eşsiz kaldı.
Karşısına ne çıkardılarsa olmadı,
Mesih Deccal’da gelemedi, gelemiyor,
Yalanı ortaya çıktı, fitne fesat boş kaldı.
Özgür yaşayamam, ya özgür yaşarım,
Ya da ölürüm, gerisi size kalmış dedim,
Kullar şaşkın kaldı.
İşsiz şair mahşer tufanında gemisini,
Tüm zalimlerin gemisini batırarak yüzdürdü,
Boğulmadan ölmeyiz diye direnen zalimlerin,
Hak kılçığı boğazlarında kaldı.
Firavun sonrası insanlık adına son ibret,
Canlı helak yaşandı, insanlık yine ibre döndürdü,
Zalimlere de dünyaya gelen cehennem kaldı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder