6 Mart 2016 Pazar

Bizans Oyunları // Türk İnsanlık Devrimi Yazıları // Önder Karaçay

Bizans Oyunları // Türk İnsanlık Devrimi Yazıları // Önder Karaçay

b028f50a-7222-45aa-ac2c-8b92a27427ee-large
Bizans Oyunları // Türk İnsanlık Devrimi Yazıları // Önder Karaçay
 
Beni bulur bu tür Aziz Nesin hikayeleri. Onun tarzında yazmayı da oldukça severim. Çünkü aptal sevmiyorum.
 
Başka bir ağda başka bir niyete hizmet adına güya söz ve görsel paylaşmış biri!..
 
Söz ve cevabım aşağıdadır. Sözle dövmekten ben yorulmam. Çünkü sözümün eriyim. Türkler sözünün de askeridir.
 
Sözle put gibi yapar adamı, kımıldayamazlar.
 
Diyojen demiş ki;Güpegündüz elinde lambayla dolaşırken kendisine ne yaptığını soranlara cevabı: Adam arıyorum, adam demiş…
 
Neden Bizanslı bir adam arıyor? Çünkü Bizans da adam olmazda ondan…Diye cevabı yapıştırdım çıkmayacak şekilde bilinçaltına.
 
Dinler arası diyalog,
İstanbul Finans Merkez,
Bunca inşaat, projeler, bölünmüş yollar,
Metrolar, parasını hepimizin ödediği ve görevleri gereği yapması gerekenlerin hepsi ne içindi?
Bakın avm isimlerine, bakın site adlarına,
Bakın levhalara kendi elinizle, niyetiniz ile, dilinizle,
Size nasıl Bizans oyunu oynatanların oyuncağı olduğunuzu görürsünüz.
 
Önder Karaçay hiç kimsenin söylemediği ve söylemeye cesaret edemediğini söylüyor…
 
Derdi de vatan ve millettir. Ömrünü ibretin gereği işsiz geçirecek.
 
İşi yaşı uygun olmadığı için bulamayanlar için sistem geliştirmek yeni geldi SGK zihniyetinin aklına…
 
Biz bunun arkasındaki kuklaları oynatanları Türk Milletinin başına bela olmaları sebebiyle vatanımızı ve milletimizi kurtarıp her insanımıza insana yakışan bir yöntemle işi ve hayatı sunacağız.
 
Sermaye ve siyasete köle olmak isteyenlere başka kapılar açıktır.
 
Benim tuzum kuru gerisinden bana ne diyen her ahlaksız bizden değildir.
 
Biz ille de insanlık diyoruz…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder