17 Nisan 2016 Pazar

Sanal Mahkeme Tutanakları // Akbank’ın Gerçek Yüzü // Önder Karaçay

Sanal Mahkeme Tutanakları // Akbank’ın Gerçek Yüzü // Önder Karaçay

588b8054-ff3f-4b89-b5e3-36482dcc1162
Sanal Mahkeme Tutanakları // Akbank’ın Gerçek Yüzü // Önder Karaçay

Mobbing Bank Türk Fırtınası kitabıma konu banka 12 Eylül 2012 işten çıkarıldığım tarihten sonra haklarımın bir kısmını biz büyük bankayız ödememe kararı aldık diye büyüklendi. Kendilerine 15 sayfa geri adım atın yazısı haricinde 5 ay süre verdim. Sonrasında % 100 haklı kazandığım davam hakim bulunamadığı için bir yıl sonra başlayabildi. O sırada SANAL MAHKEME kurdum. Dünyada ilkti. Bakın sanal mahkeme tutanaklarında ilginç notlar. Kitap yazma sürecime giden aşamadan yaşandı bunlar. Bu bankada çalışan ve tanımadım bir arkadaşım yazdı bu notları. Bugün Akbank patronu batı ve boyalı basın tarafından reklam veya başka sebeplerle en iyi bankacı seçilmiş. Çok zoruma gitti. Türk Bankacılığının Messine benzetilen Önder Karaçay’ı sebepsiz ve 12 Eylül gibi bir tarihte işten çıkaran bu zihniyet 2008 yılında 1054 çalışanı aynı gün saat 18.00 tüm şubelerde kapının önüne koydu, milyonlarca müşterinin çalışma şartlarını tek başına karar alarak ticaretlerine zarar verdi. Bu nasıl en iyi bankacılar arasında yer alır.. Buna isyan ediyorum…Bunları yazmayacaktım. Bugün algı değiştirmeye kalktılar. Artık buna katlanamam…

YORUM1:
Tüm akbanklı meslektaşlarımı yorum yazmaya davet ediyorum. Herkes benim gibi düşünüyor ama korkuyor. Önder beyin videosu bizim için milattır. Çalışanlar olarak akbanktan nefret eder hale geldik. Hedef tutturmaktan anamız ağladı. Birde bu xxxxx xxxxxx denen kadın bizi iyice bunalttı. İşten değil kadının kaprislerinden uğraşıyoruz. Personel arasında ayrımcılık yapıyor. Çıkarları için bankayı kullanıyor. Müfettiş gelirse herşey ortaya çıkar.

YORUM2:
Ben Akbank çalışanıyım. Müdürümü dinleyince xxxxxxx bölge müdürü xxxxxxx xxxxx bahsettiğini zanlettim. xxxx xxxxx Aynı narsist tavırları olan kendini beğenmiş kompleksli çalışanlarını ezmekten işkence yapmaktan zevk alan biridir. Bankacılıktan anlamayan. akbank yetkililerini göreve çağırıyorum. bu kadın çalışma isteğimizi koymadı bankamızdan bizi nefret eder hale getirdi. kendi dışardan geldi dışardan gelenlere ayrıcalık yapıyor akbank kökenlilere ikinci sınıf muamelesi yapıyor.

YORUM3:
Önder beyin tüm yorumlarına katılıyorum takdir ediyorum. Tüm banka çalışanları aynı duyguları paylaşıyoruz. Bize insan gibi davranılmıyor hedeflerden,satışlardan bıktık usandık halkı kandırmak istemiyoruz.Mesai saatlerimiz akşam 9’u buluyor aile yaşantımız kalmadı. Birde xxxxx xxxxx kaprislerinden bıktık artık. İnsani yanı sıfır. Bankayı kendi menfaatleri doğrultusunda kullanıyor. Müfettiş gelirse ne demek istediğimi anlarsınız BDDKyı göreve çağırıyorum Akbank’ta çalışanlara zulüm uyguladığı var

1 yorum:

  1. Üzerimize haksız ve sebepsiz ateş atanların ateşini geri üzerine attım, şimdi cayır cayır yanıyorlar. Oysa önceden çok uyardım, yazı yazdım 15 sayfa, gazetelere haber yaptım, video çektim, davamı % 100 haklı olarak kazanarak işe iade hakkı elde ettim, çağıramadılar, çünkü çağırsaydılar patron dahil hepsi yine gidecekti, yine gitmeleri için olmadı kitap yazdım. Hala anladıklarını zannetmiyorum. Tiyatro ve film yapıldığında anlarlar bittiklerini. Zulüm ilk çıktığı adrese geri döndü ve başlatanı bitiriyor. // Önder Karaçay

    YanıtlaSil