28 Şubat 2016 Pazar

Çile + Çile = Türk İnsanlık Devrimi // Türk Devrimi Mensur Şiirleri // Önder Karaçay



Çile + Çile = Türk İnsanlık Devrimi // Türk Devrimi Mensur Şiirleri // Önder Karaçay

Bölmek matematikte paylaşmak adına değilse,
Toplamak rakamsız sonra çok zordur.
Sözle toplanamıyor işte!
Sözden anlayan var, anlamayan var...

Dik konuşana dik konuşuyorsun,
Dikleniyor birde sözü ve davranışları bile suç işliyor...
Bir söz söylersin bin söz söyleseler açıklayamazlar,
Bir açıklama yaparsın bir söz söylemez susarlar,
Susanları edebinden susar sanırdın...
Su getireyim derler susanlar için,
Birileri susamış sanırlar....Neye susamış?

Derdimi toplayamıyorum işte sözlerle..
Birileri çok dağıttı kendini, bize topla diyor ettiklerini...
Biz bize ettiğin zulüm neydi diyoruz...
O benim hakkımdı demek istiyor..
Peşinde bir + daha...
Adaleti de tanımam deyince film iyice koptu...

Şimdi yüreği temizlerin meydanına düşen,
Ve yiğit olmayanları toplama zamanıdır...
Toplamak ölçüyü zamanında kaçırmamaktır.
Ölçüyü kaçırdın mı?
Toplama yöntemi farklı olan biri,
Zulümden zulmü çıkarır çarpar yüzünüze,
Kalanı toplarsın sağlama tamam olur.

Elde çekilen çile kalır...
Çile şimdi bülbülüm çile.

Sonunu düşünmeyen görmez önünü....
Bugünün derdine düşenin yoktur yarını...
Çilenin ipi geçti gerçeğin eline, sözlerin yürekli diline..
Sahip olmazsan niyetinle zehirlenmiş diline,
Haklının elinde zalim kalırsın, yanında kurtaranın bile kalmaz Kaçarlar senden kalırsın kendi kendine!

Şimdi zulmün kaderi dört işlemin elinde.
Çıkar yüzüne çarp, böl, topla olmuyor...
Olmaz demedik mi?
Anlamadın ki!
Yetki almak ben ne dersem o olur demek değil ki!

Sandıkta kirleri ve kini yıkama ve durulama suyu olmaya,
Her zaman olmaya niyetli değil ki!
Sandığın sahibi diyor ki;
Bu sandığı istemiyorum artık içinden hiç demokrasi çıkmıyor ki;
Çıkarıyorum, sayıyorum, topluyorum, bölüyorum,
Dörde dört yanlış çıkıyor tek doğruyu,
Otuz beş yıldır götüremiyor...

Tek doğru varsa götüremez zaten.
Tek doğru tek Allah demektir.
Hayat tek doğrunun peşinden gitmektir,
Ben yaptım mı? Olur dememektir,
Allah'ın izni ile kurulmuş 1923 yılında insanlık projesi vardı,
Dört bir yandan yurdun kahramanları savaşıp,
Kanla kazandıkları yurda devlet kurmuşlardı,
İnsanlığın son projesi devleti Türkiye Cumhuriyetini,
Sahibi Türk Milleti...
Ne diye şerri getirip başımıza ettiniz şimdi illeti! ..
Ne diye yıkmak için bozdunuz be hainler niyeti...
Bunun karşılığı Türk Devrimidir alın size diyeti...

Şimdi teslim olma ve teslim alma zamanıdır,
Daha da zorlaştırma ihanetin mahiyeti...
Artmasın Türk Milleti aleyhine maliyeti! ...
Zulüm çileydi, ikiye bölündü oldu,
Çile+çile=Türk Devrimi çareyi buldu! ...

https://mobbngbank.wordpress.com/2016/02/28/cile-cile-turk-insanlik-devrimi-turk-devrimi-mensur-siirleri-onder-karacay/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder