6 Mart 2018 Salı

Belirsizlik Hakim & Önder Karaçay


Belirsizlik Hakim & Önder Karaçay 

Adalet vicdandı
Vicdan hakkına hakim olmaktı

Adalet hakkımdı 
Hakim ise yoktu 
Hakkım için hakim neden yok diye sordum
Belirsizlik hakim dediler

Madem adalet, hak, hukuk yoktu
O zaman kendimi aklamak için
Kurdum sanal mahkeme

Hak yemeye alışmış şer güçler*
Karşıma çıkıp;
'Hakkını yemedik diyemediler!'

Önder Karaçay 

*12 Eylül 2012 tarihinde Akbank kendi 12 Eylülü'nü yaşatmak adına sebepsiz beni işten çıkardı. Bu manidar tarih özellikle seçilmişti. 12 Eylül 1980 de toplu, 12 Eylül 2012 de siz tek tek vurmaya başladık demek istiyorlardı. 
Mahkemelerde kumpas davaları vardı ve hakimler diğer davalara bakmaya yetmiyordu. 
Haklı olduğumu biliyordum. Sanal mahkeme kurdum kendimi yargılamak ve aklamak için. Çünkü sen ne yaptın da Akbank seni işten çıkardı sözünü çürütmem lazımdı... 
Çamur şimdi Akbank'ın üzerine yapışmış durumdadır... 
Gerçek mahkemeye bile kendilerini savunabilmek için çoğu duruşmaya avukat bile gönderemediler.
ilk davam bir yıl sonra başlayabildi ve % 100 haklı kazandım Akbank'ın sebepsiz işten çıkardığı onaylandı. Bu şu anlama geliyordu Akbank bir mobbing ve ayrımcılık uygulayan baskı ve şiddet uygulayan bankaydı...BU gerçek Yargıtay onayı ile tescillenmişti. 
Yıl 2018 oldu hala ikinci davamı kazandığım halde Yargıtay da bekliyor. Üçüncü davamı açtık ilk duruşması bile yapılmadı. 
Geç gelen adaletin adalet olmadığını da ispat edeceğim bu gidişle.. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder