26 Mayıs 2016 Perşembe

Yarım Kalan Duygular Sana Kalsın // Yeryüzü Tanığı // Önder Karaçay

Yarım Kalan Duygular Sana Kalsın // Yeryüzü Tanığı // Önder Karaçay

milli-birlik-ve-beraberligi-kucuk-yasta-asiliyor
Yarım Kalan Duygular Sana Kalsın // Yeryüzü Tanığı // Önder Karaçay 
“Türk Milletinde, vatan, millet, toprak, gelecek, milli şuur, milli birlik ve beraberlik aşktır.” // Önder Karaçay
Yarım kalmayan, yarıda kesilmeyen bir hayat var mı?
Yarım kalmasa bile ne zaman tamamlanacağını belli olmayan,
Bir serüven değil midir hayat,
Her ölümün sonrası yarım kaldığı bilinen!
Sen hep eksik ben hep yarım,
Ben giderim sende kalırsın yarım!
Seni bir şiire aktarıyordum vardı duygularım ve aklımda eksiklerim!
Her şairin yarım kalan bir şiiri, her şiirin yarım kalan bir duygusu mutlaka vardır derim,
Tamamlanamamış aşkımı tamamlayacak dizelerde nefes alan bir erim,
Seni sana rağmen yaşarım!
Kaçışlarla dolu, hep eksik,
Bir tarafını tamamlasam diğer tarafı kesik!
Belki giderken gözlerinin baktığı yerde kaybolurum.
Ben vatanımın ruhuna taliptim, sen vatanımın bedeninde ısrar ettin,
Bu sebepten seni düşündüğümde zorlanıyorum!
Geriye dönüp arkama ne kadar uzaklaşmama bakma,
Ne kadar yarım bıraktığıma/na bakıyorum,
Menzilin ucu seni gösterdikçe senden kaçıyorum!
Tertipsiz bir aşkın bozulmuş ayarı,
Yaşanmamış zamanlarda yarı,
Doluya koysam sığmıyor, boşa koysam dolmuyor,
Kaldık işte böyle yarım, böyle de olmuyor!
Hangimiz yaprak, hangimiz dal bilmiyorum,
Ağaca kök olmayı düşünüyorken,
Savrulmak da seçtin yerin!
Senin yerin serin, benim ki derin!
Yaşanmışlıkların yanına yaşanmamış zamanları bırakarak,
Yarın tamamlansın diye ben çekip giderim!
Unut o zaman!
Yalan dünya ve yarım kalan duygular sana kalsın!
Sen benim yüreğimde iken bile ben ayrılık acısı çekiyorum.
Anlamadın, anlamaya çalışmadın ki, nereden bileceksin!
Ben yine de beklerim, bekliyorum!
Önder Karaçay
Mobbıng Bank Türk Fırtınası Sır Kitabın Yazarı

1 yorum:

  1. Yaşanmışlıkların yanına yaşanmamış zamanları bırakarak,
    Yarın tamamlansın diye ben çekip giderim!
    Unut o zaman!
    Yalan dünya ve yarım kalan duygular sana kalsın!

    Sen benim yüreğimde iken bile ben ayrılık acısı çekiyorum.
    Anlamadın, anlamaya çalışmadın ki, nereden bileceksin!
    Ben yine de beklerim, bekliyorum!

    YanıtlaSil