13 Mayıs 2016 Cuma

Emperyalist Niyetli Paralara Komisyonculuk Yapan Bir Bankacılık Türkiye Cumhuriyetinin Geleceğinde Olmamalıdır // Türk Fırtınası // Önder Karaçay

Emperyalist Niyetli Paralara Komisyonculuk Yapan Bir Bankacılık Türkiye Cumhuriyetinin Geleceğinde Olmamalıdır // Türk Fırtınası // Önder Karaçay

ataturk_0161-600x330
Emperyalist Niyetli Paralara Komisyonculuk Yapan Bir Bankacılık Türkiye Cumhuriyetinin Geleceğinde Olmamalıdır // Türk Fırtınası // Önder Karaçay
 
Öncelikle şunu belirtmek gerekir ki; bankacılık sektörü bir ülkede sadece üretim ve ihracatın finansmanı için faaliyet göstermelidir.
 
Eğer üretim ve ihracatın finansmanı dışında başka niyetli faaliyetlerin kurumsal yapılarına kanunla korunan parayla para kazanan bir niyete dönüşmüşse o ülkede yaşayan herkes para putuna köle edilmiş demektir.
 
Üretim ve ihracatın finansmanı amacıyla verilen kredilerde de amaç üretim sonucu ve ihracatla elde edilen gelir hem kredinin maliyetini karşılamalı, krediyi sorunsuz ödemeli ve üzerinden de sermaye birikimi yapacak bir getiriyi sağlamalıdır.
 
Bugün bankaların üretim, ticaretin finansmanı ve ihracat için verdiği kredilerin getirisini bankalar cebe indirmektedir.
 
Her 5 ya da 10 yılda 12 Eylül 1980 24 Ocak Kararları ve 32 Sayılı karar sonrası milli ekonominin bitirilmesi amacıyla bankacılığın sermayesini batı ve işbirlikçileri lehine güçlendirmek adına oluşturulan Borsa, döviz, faiz ve kur oyunları tamamen bankalara ve parayla para kazanan, vergi ödemeyen, kanunla korunan bu kötü niyete hizmet etmiştir.
 
Bankalar aracılığıyla son 14 yılın ve özellikle 2008’de batının batan finans sistemi sonrası karşılıksız para basan batı bu paraya karşılık bulabilmek ve kendi enflasyonlarını artırmamak adına bizim ülkelerde halkın bankalar aracılığıyla üretim, ticaret ve ihracatın finansmanı yerine tüketim kredileri ile aslında bindikleri dalı keserek kendi sonlarını getirerek basiret yoksunu bir yol izlemişlerdir.
 
Her kötü niyetin eninde sonunda kendisine bir bedeli vardır.
 
Milli yönetim ve milli üretim ekonomisine geçildikten sonra kesinlikle emperyalist niyetli paralarla borçlanma yoluna gidilmemelidir.
 
Bu kural Atatürk’ün devletçilik karma ekonomisininde bir kuralıdır.
 
Son otuz beş yılda batı lehine işbirlikçi olan sermaye ve emrindeki siyasilerin ihanet yasalarıyla liberal kapitalizm adına doksan yıllık tüm birikimler bu gözü doymaz işbirlikçilerin cebine indirilmiştir.

Önder Karaçay
Mobbıng Bank Türk Fırtınası Sır Kitabın Yazarı

 

1 yorum:

  1. Milli yönetim ve milli üretim ekonomisine geçildikten sonra kesinlikle emperyalist niyetli paralarla borçlanma yoluna gidilmemelidir.

    Bu kural Atatürk’ün devletçilik karma ekonomisininde bir kuralıdır.

    YanıtlaSil