25 Şubat 2016 Perşembe

Üzüntüm Üzüntün Olmalı // Mensur Şiirler // Önder Karaçay

Üzüntüm Üzüntün Olmalı // Mensur Şiirler // Önder Karaçay

unnamed-49
Üzüntüm Üzüntün Olmalı // Mensur Şiirler // Önder Karaçay
İki ayda iki yüz milyon profesyonelin olduğu,
Ağı kapattım, adeta felç (!) oldular…
Hesabımı kapatmak için bile korkudan açamıyorlar!
Seksen milyon ülkemin insanını uyandıramadım,
Diye kendimi inandıramadım! ..
Fitne ve fesat kaynıyor beyinlerde,
Gerçek ne diyor? Yalan her yerde,
Ar damarı patlamış birilerinin,
Adeta yırtılmış perde!
Umudum, sırrım üzülme diyor,
Sen kazandın daha ilk günde,
Şeytana uyan da çoktur Furkan dininde,
İnsan olmak ne zormuş,
Çıkarım da çıkarım diyor şeytan nefsinde!
Nefsimi soyundum da geldim,
Sinsi kinin ihanetini eline dürerek;
Verdim de geldim!
Türk olduğum için ihaneti yerine,
Gömdüm de geldim..
Birde anlayabilsem nedir derdim?
Her biri ayrı bir yol tutmuş dağılmış her ferdi,
Toplanmak yerine dağılmanın peşinde,
Yarım asırdan fazladır bölünmek yerine,
Atatürk fikrinde olmadı derdin!
Üzüntüm üzüntün olmalı,
Güzel haber verdim sana,
İçin asil kana yakışır milli duyguyla dolmalı,
Yakınmak yoktur Türkün tarihinde,
Yanlışa her Türk Türk’e yakışır,
Dersini Türk gibi vermeli!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder